Elektronická evidence tržeb Opava

 
 
EET neboli elektronická evidence tržeb je zákonná povinnost většiny podnikatelů evidovat své tržby elektronicky na finanční správu, a to můžete provádět pomocí registračních pokladen, případně PC, mobilu a tabletu s připojením na tiskárnu.

Doporučujeme klientům EET pokladny

  • v novém zařízení nemusíte aktualizovat starý software, stačí vám jen certifikát k evidenci elektronických tržeb
  • nemusíte kupovat žádné další aplikace a platit operátorům měsíční poplatky
  • můžete si odečíst z daní až 5 000 Kč jako mimořádnou slevu na dani pro podnikající fyzické osoby

Jak fungují e-tržby?

  1. pokladní systém odešle zprávu o transakci ve formátu XML finanční správě
  2. finanční správa zpět zašle potvrzení o přijetí transakce s unikátním kódem účtenky
  3. EET pokladna vytiskne účtenku
  4. podnikatel předá účtenku v papírové podobě nebo elektronické
  5. zaevidování tržby si můžete ověřit ve webové aplikaci finanční správy – zákazník podle účtenky, podnikatel podle e-tržby pod jeho jménem
 
 

Připraveno na EET

  • 1. fáze - od 1. prosince 2016 - ubytovací a stravovací služby,
  • 2. fáze - od 1. března 2017 - maloobchod a velkoobchod,
  • 3. fáze - od 1. března 2018 - ostatní činnosti vyjma těch ve 4. fázi, například svobodná povolání, doprava, zemědělství,
  • 4. fáze - od 1. června 2018 - vybraná řemesla a výrobní činnosti.
 
EET pokladny
elektronická evidence tržeb
 
 
Žádné měsíční paušály
 
Žádné nevypověditelné smlouvy
 
Žádné skryté poplatky
 
 
Pokladny CHD
 
e-tržby
 
Registrační pokladna
 
Pokladny quorion